piątek, 18 stycznia 2013

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. A wy ?

Witajcie ;3

Dzisiejszy dzień szczególnie spędziłam z Karoliną :*  Poszłyśmy do parku, żeby pozjeżdżać z górek na jabłuszkach ;d To było takie piękne.
 W szkole nic szczególnego jak to u mnie. Więc wam opowiem co się zdarzyło po szkole. Poszłam z Karoliną do mnie do domu, odłożyłyśmy plecaki i poszłyśmy do Carrefour'a po jabłuszka xD Byłyśmy tam z jakieś pół godziny zastanawiając się jakie wziąć no i wybrałyśmy żółte :D Gdy opuściłyśmy już sklep poszłyśmy na górki, hehe to było takie epickie bo weszłyśmy na najwyższą a później był strach ze zjechaniem, ale odwaga zwyciężyła i zjechałyśmy. Oczywiście nie skończyło się bez upadków, najlepsze było to jak ja jechałam i nagle jabłuszko mi wyleciało w drugą stronę a ja nagle zaczęłam się odbijać i turlać i jakoś zleciałam z tej góry ale bez czapki. Natomiast Karolina miała gorzej bo zatrzymało ją na samym środku i biedna nie wiedziała co ma robić. :c Dzisiejszy dzień zaliczam za udany :) A wam jak minął dzisiejszy dzień? Zadowoleni? Bo ja bardzo ;) Oby do weekendu jak najlepiej. I jak najszybciej do ferii a potem do wakacji. Pozdrawiam tych co mają już ferie ;*
/Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz