środa, 23 stycznia 2013

Moje bazgroły 1.

Witajcie ! :D

Jak tam zdrowie? Tęskniliście?
Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować moje cztery rysunki :) Może któregoś dnia dam wam parę wskazówek jak trzymać ołówek itp. Ale to kiedyś :D
Jak wam mija tydzień ? U mnie bardzo dobrze jak na razie. Wybaczcie, że nie dodawałam, żadnych notek ale Karolina miała dodać w poniedziałek i nie dodała. Później dostała karę od nas, że nie dodała notki więc we wtorek miała dodać dwie. Ale skoro we wtorek nie dodała no to dzisiaj miała dodać aż trzy ! Jak widać Karolinko nie umiesz dotrzymać słowa :( Na skypie też się nie pojawiłaś.. Zobaczysz jutro cię dopadnę w szkole i natrę. Hehe :D
Wracając do tematu, oto moje te bazgroły :





















Wybaczcie, że was męczę takimi bazgrołami no ale musiałam już coś dodać z tematu rysowania :) 
Jeszcze coś, na naszym funpage pojawi się może jeszcze dzisiaj zdjęcie mailowe jedna dziewczyna wysłała nam ;P Jakby co zapraszam i odwiedzajcie naszego bloga jak najchętniej, no i oby jak najszybciej do weekendu :)
Pozdrawiam
Oliwia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz