wtorek, 12 lutego 2013

Dzisiejszy dzień

Witajcie !

Wybaczcie, że wczoraj nie napisałam notki, chociaż obiecywałam. Bardzo was przepraszam, ale nie miałam o czym napisać bo miałam iść na miasto co okazało się, że nie poszłam, ponieważ nie chciałam sama a nie miałam z kim pójść :( No cóż życie... 

Ale byłam dzisiaj na mieście i było fajnie, nie żałuję, że wyszłam. Zaszalałam i kupiłam bluzkę no i kosmetyki.
Chyba postanowię, że dodamy dział z mody i we trzy będziemy dodawać zdjęcia co kupiłyśmy, gdzie i wgl =^.^= 
Ale jeszcze muszę uzgodnić to z dziewczynami bo nie wiem czy się zgodzą. Ważna też jest wasza opinia czy byście chcieli taki dział :) Oczywiście piszcie w komentarzach czy podobałoby się wam takie coś :))
Oczywiście to nie jest jeszcze pewne jak się zgodzą to będzie ... zaje... :D
Widzę, że przybywa nam obserwatorów za co bardzo dziękujemy i oby tak dalej, zapraszamy również do polubienia naszego funpage oraz zaproszenia na fejsie/tweeterze :)
Pozdrawiam
Oliwia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz